צבע אלומיניום לכל סוגי המשטחים

RA 85

אהבתי! הוסף לבחירות שלי

כללי:

 RA 85 הוא מוצר גמר בגוון אלומיניום בעל מראה בוהק, צבע חודרני, מונע חלודה ומגן מפניה, מחייה פני שטח חלודים. חומר גמיש ביותר, לא נשבר, לא נסדק, לא מתקלף ולא יוצר בועות. בעל עמידות גבוהה לחום ולשחיקה ובעל חדירות גבוהה. קל ליישום, הכנות קלות לפני יישום. עמיד עד לטמפרטורה  של 150 מעלות צלזיוס, עמיד לכימיקלים, בעל עמידות גבוהה לתנאי מזג האוויר ולהשפעתם.

מומלץ ל:

שימוש פנימי וחיצוני. גריל, קורות מתכת, קונסטרוקציות, מכלי אחסון, צינורות, מובילים, צנרת, חלקים אלקטרוניים, גגות פח, גדרות, יסודות ברזל, שיפולי ספינות. שימוש אנכי ואופקי, על מתכת חדשה או חלודה, בטוח לשימוש בשטחים דחוסים.

חנויות המוכרות מוצר זה בחנות אינטרנטית:

החנויות להלן מוכרות את מוצרי סאן דק המקוריים, בגוונים מדויקים ולנוחותכם עם אפשרות משלוח עד הבית.
מחיר המוצר נקבע על ידי החנויות עצמן.

סגור

על פני השטח להיות יבשים ונקיים. יש לערבב היטב לפני השימוש וליישם שכבה אחת של RA 85. במידת הצורך יש למרוח שכבה נוספת ולהמתין 24 שעות לייבוש. אין להשתמש ישירות על מתכת חדשה (פרט לאלומיניום). על מתכות: יש ליישם שכבה ראשונה של Owatrol Oil (פריימר) כדי למנוע אינטראקציה בין המתכת החלודה לצבע האלומיניום. זמן ייבוש: למגע - 12 שעות; לשכבה שנייה - 24 שעות. בתנאי לחות גבוהה או טמפרטורה קרה מומלץ להמתין  ליישום השכבה שנייה עד אשר יאפשרו זאת התנאים.

נתונים טכנים ומחשבון שטח

image descriptionכושר כיסוי image descriptionיישום ב image descriptionטמפרטורה image descriptionזמן ייבוש image descriptionניקוי ב image descriptionאריזה
18 מ"ר לליטר בשכבה מברשת 35-5 מעלות למגע: 12 שעות טרפנטין מינרלי 0.75 ליטר
רולר עמידות לאחר צביעה 175 מעלות צלזיוס לשכבה שנייה: 24 שעות
התזה

מחשבון שטח/חומר

הכנס את גודל השטח של הפרויקט שלך במטרים רבועים.

לפרויקט זה תצרך בממוצע :

    1. למשטח שטוח, בעל צד אחד, הכפל את האורך ברוחב.
    2. למעקה, הכפל את אורך המעקה ברוחב המעקה והכפל את התוצאה ב-2.
    3. לרהיטים, מדוד את האורך של החלק השטוח הגדול ביותר ברה, הכפל אותו ברוחב של אותו חלק ולאחר מכן הכפל את התוצאה ב-2. הוסף כמה מטרים/ סנטימטרים רבועים לחלקים הנוספים של הרהיט, כמו רגליים של שולחן או ידיות ומשענת של כיסא
    4. למבנים שונים, חשב את כל השטחים השטוחים הגדולים ע''י הכפלת הרוחב באורך שלהם חבר את כל התוצאות יחד. הוסף כמה מטרים/סנטימטרים רבועים.

    יש לך שאלה?

    מוצרים נוספים מהקטגוריה:

    כתבות ומדריכים רלוונטיים