די.1 - שמן לאיטום עץ מפני מים

Deks Olje D1

אהבתי! הוסף לבחירות שלי
  • שמן לרוויה מלאה של העץ. בגימור משי.
  • די.1 יכול להיות מיושם על כל עץ או כל עבודת עץ. על סירות חדשות וסירות ישנות, בחוץ ובפנים, מתחת למים ומעל המים. מעניק הגנה עמוקה לעץ ובעל גימור משי.

כללי:

המוצרים Deks Olje D1 ו- Deks Olje D2 נמנים עם מוצרים עבור בניית סירות, חידושן ושיפוצן. ואולם במיוחד Deks Olje D1 הוכיח את יעילותו בשימור סוגי עץ קשה, שהאיטום שלו כרוך בדרך כלל בעבודה קשה. שמן זה מציף את העץ, בזכות דלילותו ויכולת ה"זחילה" הייחודית שלו, שעד כה לא הושגה בשום מוצר מתחרה. Deks Olje D1 דוחק החוצה את הלחות ואת האוויר הקיימים בעץ, ממלא את הנקבוביות ועוטף את סיבי העץ. הוא גם מתייבש לחלוטין בכל שכבות העובי של העץ, ושומר על גמישות תמידית. אינו פגיע להיווצרותן של פטריות. ניתן ליישם על עץ חדש. 

מומלץ ל:

עץ חיצוני: ריהוט גן, סיפונים, דקים, דלתות, גדרות ומדרגות; עץ פנימי: רצפות פרקט, דלתות, חלונות, מדרגות ומעקות; עצים אקזוטיים כמו איפאה, טיק ואירוקו. 

חנויות המוכרות מוצר זה בחנות אינטרנטית:

החנויות להלן מוכרות את מוצרי סאן דק המקוריים, בגוונים מדויקים ולנוחותכם עם אפשרות משלוח עד הבית.
מחיר המוצר נקבע על ידי החנויות עצמן.

סגור
ליטוש:
די.1 מעניק מראה שקוף ועשיר לעץ, ועליו לחדור לעומק העץ. לכן על כל חומר גמר ישן להיות מוסר בין אם על ידי מסיר צבע או שיוף עמוק, אך העבודה חייבת להיות מבוצעת לקבלת תוצאות מיטביות.
 
עץ חדש
לטש קלות את העץ בכדי לפתוח את תאי העץ. נקה היטב שאריות שיוף. על טיק או עץ שומני אחר, מומלץ לטפל בעץ במנקה ומבהיר עץ או עם אלכוהול בכדי למקסם את חדירתו של שמן ה-די. 1.
 
אופו היישום
אין לדלל! הסוד של שמן ה-די. 1 הוא ביכולתו להרוות את העץ ולהעניק מראה משי אחיד לאחר ייבושו. התחל ביישום השמן. יישם אזור בגודל כזה שתספיק  ב-15 דקות. מספר השכבות תלוי בכושר ספיגתו של העץ. חשוב מאד ליישם כמה שיותר שכבות מה-די. 1 ביום הראשון. ה-די. 1 חייב להישאר לח ו”אקטיבי” עד אשר העץ רווי במלוא יכולתו, בכדי להשיג זאת יש ליישם שכבות דקות בשיטת “רטוב על רטוב” ולהבריש בתדירות גבוהה בכדי למקסם את חדירת השמן. המשך ביישום שכבות של די.1 עד אשר תשיג גימור ורוויה אחידה. בשלב זה יש לקחת מטלית ספוגה ב-די.1 וסחוטה ולנגב עודפים ושאריות שלא נספגו בעץ. הברשה בתדירות גבוהה, בעזרת מברשת צביעה, כמו שתואר, עוזרת לשמן לחדור טוב יותר לתוך העץ. ל-די.1 יש יכולת חדירה גבוהה במיוחד ומקומו הוא בתוך העץ ולא כשכבת צבע על גבי העץ.
כעט, אפשר ל-די. 1 להתמקם ולהתייבש למשך 3 ימים לפני שימוש בסירה או יישום ה-די. 2* (גימור מבריק ל-די.1). השתמש ברולר או במברשת. התזה אינה מומלצת.
 
יישום על דיקט ימי
יישם כמו שמתואר למעלה, הקפד במיוחד על יישום בקצוות העץ.
 
תחזוקה
יישם את ה-די.1 באופן נקודתי או לפי הצורך בשטחים שדהו.
 
ניקוי
ה-די. 1 קל מאד לניקוי עם טרפנטין כאשר הוא רטוב ובסמוך לעבודה עימו, אולם קשה לנקותו לאחר ייבושו. לכן נגב או נקה כל לכלוך, טפטוף ונזילות מיד. כלי עבודה יש לנקות בעזרת טרפנטין.
 

נתונים טכנים ומחשבון שטח

image descriptionכושר כיסוי image descriptionיישום ב image descriptionטמפרטורה image descriptionזמן ייבוש image descriptionניקוי ב image descriptionאריזה
8-12 מ"ר לליטר בשכבה מברשת 35-8 מעלות צלזיוס למגע: 24 שעות טרפנטין מינרלי 1 ליטר
פד לייבוש מלא: 72 שעות 2.5 ליטר
רולר

מחשבון שטח/חומר

הכנס את גודל השטח של הפרויקט שלך במטרים רבועים.

לפרויקט זה תצרך בממוצע :

    1. למשטח שטוח, בעל צד אחד, הכפל את האורך ברוחב.
    2. למעקה, הכפל את אורך המעקה ברוחב המעקה והכפל את התוצאה ב-2.
    3. לרהיטים, מדוד את האורך של החלק השטוח הגדול ביותר ברה, הכפל אותו ברוחב של אותו חלק ולאחר מכן הכפל את התוצאה ב-2. הוסף כמה מטרים/ סנטימטרים רבועים לחלקים הנוספים של הרהיט, כמו רגליים של שולחן או ידיות ומשענת של כיסא
    4. למבנים שונים, חשב את כל השטחים השטוחים הגדולים ע''י הכפלת הרוחב באורך שלהם חבר את כל התוצאות יחד. הוסף כמה מטרים/סנטימטרים רבועים.

    יש לך שאלה?

    מוצרים נוספים מהקטגוריה:

    כתבות ומדריכים רלוונטיים