פריימר נוגד חלודה לכל סוגי המשטחים

C.I.P

אהבתי! הוסף לבחירות שלי

כללי:

פריימר המתאים ליישום לפני כל חומר, אפשר להשתמש ב-CIP גם לצרכים תעשייתיים. CIP הוא מוצר לא רעיל בצבע אדום אנטי־קורוזיה. פריימר זה מכיל את תכונות החדירה של Owatrol Oil  ובנוסף אפשר ליישם עליו חומר גמר - מצבעים דקורטיביים עד לצבע אפוקסי, צבעי מכוניות וכדומה. CIP מייצב את פני השטח, חודר עמוק לתשתית, גורם ליציאת לחות ואוויר ובכך מאפשר למלא בחומר גמר. עמיד לחום של עד 175 מעלות צלזיוס. המוצר יוצר שכבה דקיקה ומגינה ולא נוצר עומס של משקל, זאת בניגוד למוצרים אחרים הקיימים בשוק. אידיאלי לתנאים קיצוניים של מזג אוויר טרופי, סביבה ימית קורוזית ובעל עמידות גבוהה לתנאים קשים. 

מומלץ ל:

שימוש פנימי/חיצוני. פני שטח חדשים או חלודים. להגנה על מכוניות, ציוד הנדסי אזרחי, טנקים, ציוד ימי, מעקות, גדרות, שערים. 

חנויות המוכרות מוצר זה בחנות אינטרנטית:

החנויות להלן מוכרות את מוצרי סאן דק המקוריים, בגוונים מדויקים ולנוחותכם עם אפשרות משלוח עד הבית.
מחיר המוצר נקבע על ידי החנויות עצמן.

סגור

ראשית יש לנקות את המשטח ב-Dekswood ולהסיר לכלוך, שמן וגריז. חלודה קשה יש  להסיר במברשת ברזל. על גבי חלודה מועטה ניתן לצבוע.

חידוש - תיקון פנימי אפשר לבצע ב-CIP במקום הדורש תיקון בשכבת הצבע, יש למרוח CIP (כמו טלאי) ולהמתין לייבוש. לאחר הייבוש יש למרוח שכבה של חומר הגמר. המראה המתקבל אחיד כיוון שהחומר מתיישר עם פני השטח ואינו משאיר סימני תיקון.  

נתונים טכנים ומחשבון שטח

image descriptionכושר כיסוי image descriptionיישום ב image descriptionטמפרטורה image descriptionזמן ייבוש image descriptionניקוי ב image descriptionאריזה
15 מ"ר לליטר מברשת 35-5 מעלות צלזיוס למגע: 6 שעות טרפנטין מינרלי 0.75 ליטר
רולר לשכבה שנייה: 72-48 שעות 2.5 ליטר
התזה לפני יישום חומר גמר מסוג אלקלייד/שמן: 24 שעות
לפני יישום חומר גמר מסוג סלוונט: 48 שעות

מחשבון שטח/חומר

הכנס את גודל השטח של הפרויקט שלך במטרים רבועים.

לפרויקט זה תצרך בממוצע :

    1. למשטח שטוח, בעל צד אחד, הכפל את האורך ברוחב.
    2. למעקה, הכפל את אורך המעקה ברוחב המעקה והכפל את התוצאה ב-2.
    3. לרהיטים, מדוד את האורך של החלק השטוח הגדול ביותר ברה, הכפל אותו ברוחב של אותו חלק ולאחר מכן הכפל את התוצאה ב-2. הוסף כמה מטרים/ סנטימטרים רבועים לחלקים הנוספים של הרהיט, כמו רגליים של שולחן או ידיות ומשענת של כיסא
    4. למבנים שונים, חשב את כל השטחים השטוחים הגדולים ע''י הכפלת הרוחב באורך שלהם חבר את כל התוצאות יחד. הוסף כמה מטרים/סנטימטרים רבועים.

    יש לך שאלה?

    מוצרים נוספים מהקטגוריה:

    כתבות ומדריכים רלוונטיים