סאן פוקס - צבע אפוקסי דו רכיבי לרצפות ומתכות

EEN 2 Component Epoxy Polyamide Enamel

אהבתי! הוסף לבחירות שלי
  • צבע אפוקסי רב מוצקים (High Performance) בעל עמידות מצוינת בסביבות תעשיתיות וקורוזיביות.
  • עמידות מצוינת בפני שחיקה על רצפות המשמשות מלגזות, עגלות, מכוניות וציוד מכונאי כבד.
  • היצמדות מעולה לבטון ומשטחי צמנט ללא צורך בפריימר.
  • הצמדות מעולה למתכות גם אם תוך כדי ולאחר היישום קיימת לחות יחסית גבוהה באוויר.
  • מעניק מראה אחיד והומגני לרצפות, עם גימור דוחה לכלוך וכתמים שקל לתחזוקה.
  • ניתן ליישום כגימור נגד החלקה עם תוספי אגרגטים ייעודיים.
  • קל ליישום בעזרת מברשת, רולר או התזה.
  • ייבוש מהיר.

כללי:

ציפוי אפוקסי פוליאמיד דו רכיבי (חלק A + חלק B), רב מוצקים, בגימור מבריק, להגנה על רצפות, קירות ומתכות בסביבות תעשיתיות ו/או קורוזיביות קשות. כאשר נדרשת הגנה חזקה ועמידה מפני כימיקלים, שחיקה של מכוניות או מלגזות, מכונות וציוד תעשייתי לרצפות, או הגנה ארוכת טווח מפני קורוזיה במתכות בסביבות ימיות וקורוזיביות. ניתן ליישום ישירות על בטון חשוף או עם צבע קודם או מתכות. דוחה לכלוך וכתמים וקל לניקוי.

מומלץ ל:

  1. כציפוי דקורטיבי המגן על רצפות באזורים תעשיתיים, מסחריים ופרטיים. מחסנים, מפעלים, חדרי ייצור, חניונים, מוסכים וכ"ו...
  2. להגנה אנטי קורוזיבית למתכות. מכלים, גשרים, מנופים, מתקני מי שפכים וכ"ו
  3. כשכבת מגן על בטון אדריכלי נגד התפוררות ושחיקה של הבטון.

גוונים

סגור

מצאנו מניפות:



מניפת :

צהובים
כתומים
אדומים
פוקסיה
כחולים
ירוקים
אפורים
חומים
ניטרליים

* הגוונים המוצגים הינם להמחשה בלבד. תיתכן סטיה בין מסך למסך וכן בין המסך למציאות

צהובים
RAL 1000
RAL 1001
RAL 1002
RAL 1003
RAL 1004
RAL 1005
RAL 1006
RAL 1007
RAL 1011
RAL 1012
RAL 1013
RAL 1014
RAL 1015
RAL 1016
RAL 1017
RAL 1018
RAL 1019
RAL 1020
RAL 1021
RAL 1023
RAL 1024
RAL 1026
RAL 1027
RAL 1028
RAL 1032
RAL 1033
RAL 1034
RAL 1035
RAL 1037

סגור

הכנת פני השטח:
על פני השטח להיות יציבים ומוצקים, ללא חלקים רופפים או מתפוררים, ללא שאריות מיי צמנט. עם חספוס עדין ואחידים ככל הניתן. נקיים ויבשים לחלוטין. יש להסיר ולנקות היטב שמן, גריז, עובש, טחב ומזהמים נוספים עם חומרי ניקוי ייעודיים. יש להסיר ולנקות היטב שאריות מלחים, אבק, משקעים של חומרי ניקוי ומזהמים אחרים בעזרת שטיפה עם מים נקיים בלחץ גבוה.
אין ליישם על פני שטח לחים או אם לחץ סטטי חיובי או שלילי של מים.
בטון: יש לחספס את פני השטח בעזרת ליטוש מכני, התזת חול או צריבה בכדי להשיג פני שטח עם חספוס (טקסטורה) קל. לבסוף, יש לשאוב היטב את אבק הליטוש. פרופיל מומלץ לפני השטח 100μm.
מתכת: על המתכת להיות נקייה ללא עקבות של חלודה, ולעבור תהליך ניקוי והסרת שומנים יסודי. יש להכין את פני השטח לדרגה Sa 2½ על פי התקן ISO 8501 (רמת התזת חול מתקדמת להסרת שומנים, לכלוך, חלודה, שבבי ערגול, צבע וכדומה. שאריות לכלוך יראו לעין ככתמים או פסים עדינים).
ברזל שחור: על הברזל להיות נקייה ללא עקבות של חלודה, ולעבור תהליך ניקוי והסרת שומנים יסודי. יש להכין את פני השטח לדרגה St 3 על פי התקן ISO 8501 (ניקוי יסודי באמצעות מברשת מחומר מתכתי. התוצאה של פעולה זו היא הסרת טובה יותר של שומנים, לכלוך, שבבי ערגול (באופן חלקי) וצבע ישן, שימוש במברשת ידנית כמעט אינו אפקטיבי בהסרת שבבי ערגול. שימוש במברשת חשמלית ייתן תוצאה מעט טובה יותר. בסוף התהליך המתכת תהיה עם ברק הנראה לעין בצורה ברורה).
מערכת צבע קודמת (מתאימה): על פני השטח להיות יציבים ומוצקים, ללא חלקים רופפים או מתפוררים, ללא שאריות מיי צמנט. עם חספוס עדין ואחידים ככל הניתן. נקיים ויבשים לחלוטין. יש להסיר ולנקות היטב שמן, גריז, עובש, טחב ומזהמים נוספים עם חומרי ניקוי ייעודיים. יש להכין את פני השטח על פי התקן ISO 8502-3:1992 ולוודא ניקיון והכנת פני שטח על פי תקן ISO 8501-3:2006 בחינה ויזואלית של ניקיון פני השטח.

ערבוב:
חלק A מכיל 4.21 ק"ג והינו חלק ממערכת של סה"כ 5 ק"ג בשילוב עם חלק B (0.79 ק"ג). יחס ערבוב במשקל: 5.30:1. חלק (5.60) A וחלק (1) A. דחיסות 1.24ק"ג/ליטר. תחילה יש לערבב היטב כל חלק בנפרד. יש לשפוך את כל תכולת חלק B (הוציאו הכל היטב מהדפנות ותחתית המכל) למכל של חלק A ולערבב היטב במערבל חשמלי ובמהירות בינונית למשך 2-3 דקות עד להשגת תערובת אחידה.

דילול:
מדלל לצבעי אפוקסי NanoPhos Thinner A, מקסימום דילול בנפח: 10%. למכל של 5 ק"ג אין לדלל עם מעבר ל-400 מ"ל מדלל.

יישום בעזרת:
מברשת, רולר, איירלס לחץ 180 בר דיזה: 0.019-0.023.

יישום:
רולר או מברשת:
יש להשתמש ברולר או מברשת העמידים במיסיסים. הסירו שמנים, גריז ומזהמים אחרים בעזרת חומרי ניקוי מתאימים. הסירו מלחים ושאריות חומרי ניקוי בעזרת שטיפה עם הרבה מים בלחץ גבוה. לפני היישום וודאו כי הלחות היחסית בבטון אינה עולה על 5%. טבלו את הרולר או המברשת עם כמות צבע ממוצעת/מתונה. נגבו עודפי צבע מהמברשת או הרולר קח ששניהם יהיו עמוסים בצבע אבל שצבע לא ינזל מהם. יישמו את הצבע בשטח של בערך 60x60 ס"מ בצורת פיזור אחידה. כשהרולר או המברשת מתייבשים, הפעילו לחץ מעט חזק יותר על מנת לסחוט צבע החוצה מהרולר או המברשת ולהשגת גימור אחיד, חלק ויסודי. הרחיבו את השטח עליו אתם עובדים אם יש צורך על מנת להשיג את אותה שכבת צבע חלקה ואחידה. סיימו את פיזור הצבע במשיכות ארוכות ועדינות ולהפחתת סימני הברשה תוך כדי חפיפה עם השטח הצבוע קודם לכן תוך מיזוג השטחים ושכבת הצבע. יישמו בשטחים קטנים ככול שניתן במסגרת חיי הצבע וזמן העבודה איתו. אם תערובת הצבע החלה להתייבש והיא קשה למריחה (עבידות נמוכה), השליכו את שארית את הצבע לאתר מורשה. יש ליישם בשיטת שתי וערב. כלומר, שכבה שניה בכיוון אנכי לכיוון היישום של השכבה השניה. לדוגמה שכבה ראשונה מצד אחד לצד שני ושכבה שניה מלמעלה למטה. המשיכו בשיטה זו גם בשכבות הנוספות. על פני השטח מינימום 5oC ו-כ 3oC מעל לנקודת הטל. יש לוודא כי המקום מאוורר היטב על מנת לאפשר לצבע ייבוש תקין. יש לבדוק את מידת הלחות באוויר לפני הצביעה באזורים המקורבים לחוף.

התזה (איירלס):
משאבה: 180 בר, צינור 10 מ"מ ובאורך מקסימלי של 20 מטר. העדיפו להשתמש בצינור קצר ככל האפשר. דיזה: 0.017-0.021. הסירו שמנים, גריז ומזהמים אחרים בעזרת חומרי ניקוי מתאימים. הסירו מלחים ושאריות חומרי ניקוי בעזרת שטיפה עם הרבה מים בלחץ גבוה. לפני היישום וודאו כי הלחות היחסית בבטון אינה עולה על 5%. יישמו שכבת צבע רטובה בעובי הרצוי בפסים מקבילים עם חפיפה קלה ביניהם. המנעו מיישום צבע עודף בכדי למנוע צניחה של הצבע. שני מעברי צבע בשיטת שתי וערב, כלומר, שכבה שניה בכיוון אנכי לכיוון היישום של השכבה השניה צריכים לאטום את פני השטח ולהשיג את עובי שכבת הצבע הרצויה. וודאו כי פיזור הצבע הינו אחיד, ללא חורי סיכה קטנים עם תשומת לב מיוחדת לפינות, ריתוכים, אזורים מחוספסים או חדים וקצוות.

שכבת יסוד ראשונה על בטון: אפשרו לבטון חדש אשפרה של 28 יום לפחות. יישמו שכבה ראשונה של סאן פוקס - ציפוי אפוקסי פוליאמיד לרצפות ומתכות בסביבות קשות, תעשיתיות וקורוזיביות מדוללת ב-10% מדלל ננופוס A. יישמו בהתאם להוראות היישום ואפשרו לצבע להתייבש.
שכבת יסוד על פני שטח חלקים: על פני שטח חלקים כמו שיש, אבן טבעית, פורצלן, טרצו, גרניט, בטון מוחלק ומתכת יישמו שכבה ראשונה של סאן פוקס מדוללת ב-10% מדלל ננופוס A. יישמו בהתאם להוראות היישום ואפשרו לצבע להתייבש.

יישום עם אגרגטים נגד החלקה:
לאחר ייבוש שכבת היסוד (השכבה הראשונה), יישמו שכבה נוספת לא מדוללת של סאן פוקס. בזמן שהצבע עדיין רטוב, פזרו באופן אחיד את האגרגטים/קוורץ על הצבע הרטוב. לאחר הייבוש, יש לטאטא היטב את פני השטח להסרת אגרגטים/קוורץ רופפים. יישמו שכבת סאן פוקס נוספת. תצרוכת ממוצעת ממולצת הינה 2-5 ק"ג אגרגט/קוורץ למ"ר.

ניקיון:
יש לנקות מיד את כל כלי הצביעה והערבוב עם מדלל ננופוס A.

ייבוש:
ייבוש מלא לאחר 4 ימים ב-25oC ולחות יחיסית באוויר של 50%. יישום בטמפרטורה נמוכות, אחוז לחות יחסית גבוה ו/או אוורור וסירקולציית אויר ירודה יגרמו לזמן ייבוש ממושך יותר. אין לבלל בין ייבוש סופי לזמן ייבוש בין שכבות.

ייבוש בין שכבות:
מינימום 85 שעות ולא יותר מ-36 שעות ב-25oC ולחות יחיסית באוויר של 50% ללא קשר ליחס הדילול במדלל.

נתונים טכנים ומחשבון שטח

image descriptionכושר כיסוי image descriptionיישום ב image descriptionטמפרטורה image descriptionזמן ייבוש image descriptionניקוי ב image descriptionאריזה
4.4-6 מ"ר לק"ג מברשת מינימום 5 מעלות צלזיוס ו-3 מעלות מעל נקודת הטל למגע, 1 שעה מדלל ננופוס A חלק א 4.21 ק"ג + חלק ב 0.79 ק"ג - סה"כ 5 ק"ג
רולר לשכבה שניה, 2-4 שעות
התזה תנועה קלה, 8 שעות
ייבוש מלא, 4 ימים

מחשבון שטח/חומר

הכנס את גודל השטח של הפרויקט שלך במטרים רבועים.

לפרויקט זה תצרך בממוצע :

    1. למשטח שטוח, בעל צד אחד, הכפל את האורך ברוחב.
    2. למעקה, הכפל את אורך המעקה ברוחב המעקה והכפל את התוצאה ב-2.
    3. לרהיטים, מדוד את האורך של החלק השטוח הגדול ביותר ברה, הכפל אותו ברוחב של אותו חלק ולאחר מכן הכפל את התוצאה ב-2. הוסף כמה מטרים/ סנטימטרים רבועים לחלקים הנוספים של הרהיט, כמו רגליים של שולחן או ידיות ומשענת של כיסא
    4. למבנים שונים, חשב את כל השטחים השטוחים הגדולים ע''י הכפלת הרוחב באורך שלהם חבר את כל התוצאות יחד. הוסף כמה מטרים/סנטימטרים רבועים.

    יש לך שאלה?

    מוצרים נוספים מהקטגוריה:

    כתבות ומדריכים רלוונטיים